Vår kuliga emaljmugg med uggla - Månadens Favorit i Allt i Hemmet!

Allt i Hemmet är ju en tidning som har ju bytt både profil och chefredaktör ett antal gånger på senare år men nu är den en riktigt bra Magasin tycker jag! Som ofta visar lite olika stilar och ger massor av information och inspiration - utan att kännas rörig. Jag har alltid gillar deras inredare Camilla Furst som har precis samma smak som jag. I senaste numret visar hon upp sitt nyrenoverade kök - härligt personligt och inget grafiskt svartvitt så långt ögat når... :-)
    I nya Aprilnumret som damp ner i brevlådan häromdagen (tack Bonnier!) har Camilla valt ut vår fina vita emaljmugg med uggla till "Månadens Favorit". Bra där Camilla!

Allt i Hemmet är en av mina favorittidningar. Inspirerande och bra smak utan att det blir stelt eller snobbigt på något sätt.

Här är vår fina vita emaljmugg med uggla och kul text som Allt i Hemmet valt ut till "Månadens Favorit" i sitt Aprilnummer 2015. Jag gillar verkligen den här typen av "quirky" design och muggen är en av mina personliga favoriter i Countrystyle´s sortiment just nu!

Och här är en av mina duktiga favorit-inredare Camilla Furst på Allt i Hemmet. Längst till vänster ser du en av "Månadens Favoriter" - vår vita emaljmugg! Kul!!!