Fina Bloggen "Fyra Årstider" Mitt liv på landet visar Cath Kidston Sneakers idag.

Lotta med fina Bloggen "Fyra Årstider" Mitt Liv på Landet - är en tjej som vi följt genom åren. Ett minne från en gång för länge sedan är när Lotta ringde mig och frågade om jag tyckte hon skulle satsa på att starta webbutik eller att bli fotograf. 
- Fotograf, sade jag. Du som är så duktig kommer ju vilja ta betalt för dina bilder så det kommer gå jättebra! Lotta lydde faktist rådet så fotograf fick det bli - och det med den äran!
    Idag visar Lotta bilder på sin söta tonårsdotter på sin Blogg - anade att jag kände igen skorna och VISST - är det inte våra superfina Cath Kidston Sneakers i mönstret "Birds" som kikar fram under jeansen!

Bild från Bloggen "Fyra Årstider"

Vi hoppas att du hann lägga vantarna på ett par Cath Kidston Sneakers nu under veckan för nu är de nästan slut redan! Får vi inte tag på fler blir det riktigt KRIS och det kommer kräva att Cath Kidston nallar ifrån sina egna London-Butiker (Bussigt måste jag säga att de tänker försöka med det.) Så är du i London i helger och ser stora kassar med Sneakers som bärs ut ur Butiker vet du vart de är på väg! :-)