Madam Stoltz fina Julsaker hittar du nu hos Countrystyle!

Madam Stoltz ruffa granljusstakar i järn är en av mina personliga favoriter.








 När Julen så smått börjar göra sig påmind kommer ofta lite funderingar och tillbakablickar tassande... I höst är det 8 sedan vi startade webbutiken Countrystyle.se. 8 ÅR!!! Är det verkligen möjligt - vart tog tiden vägen? 
    Mycket var annorlunda då när vi var ett gäng Bloggande tjejer som gav oss ut på upptäcktsfärd på Nätet. Långt  från riskkapitalister, stora kedjor och vässade armbågar... Idag är läget ett helt annat och klimatet på Nätet stenhårt. Varför jag reflekterar över allt det här just idag är en helt annan historia. Som jag hoppas kunna berätta lite längre fram... :-) Och NU - åter till lite Julmys med fina julsaker från Madam Stoltz!
Madam Stoltz fina Ljushus i keramik i antik kopparfärg.

Nu har vi bara två stycken kvar av dessa fina ljuslyktorna från Madam Stoltz.

Dome / Glaskupa från Madam Stoltz. Hade jag haft denna hemma skulle jag satt min lilla råddjursstaty i gips i den. Jag kan bara inte låta bli att samla på otroligt kitchiga och - alldeles underbara gipsfigurer...