R.I.P fantastiska glada Beppe - min bästis i 14 år.

Så har det blivit dags att ta farväl att min älskade kisse Beppe som hållit mig sällskap på Gården, på kontoret och troget kommit och hämtat in mig från stallet... - varje dag i 14 år. Och alltid på samma strålande glada humör! Otroligt vilket underbart sällskap det är med djur. Jag har alltid haft katt. Så länge jag kan minnas. Och haft turen att få se alla mina kissar må bra och bli gamla. Så som  tur är har jag övat mig en del inför kvällens veterinärbesök. Modet sjunker dock ju mer klockan närmar sig 19.00... Men det är bara att bita ihop - självklart vill man vara med sina vänner hela vägen. Tack för trösterikt kurrande under täcket där du sovit på min arm under de sorgsna kvällar som hinner inträffa under 14 långa år. R.I.P Beppe - en epok i mitt liv är snart över.